söndag 22 augusti 2010

Idag blev det svampplockning med mamma, Ralle & Tobbe :) Riktigt trevligt, dock hitta vi typ ingen svamp, men alltid roligt att komma ut i skogen lite :)
När vi kom hem så drog Tobbe vidare för att se om han hitta fler svampar i en annan skog, men icke. Men vi ger det ett nytt försök imorgon :) Tänkte passa på medans Ralle är på dagis ..

Ahopp, idag tappa jag min tånagel efter min klantiga olycka. HAHA! För typ 2 veckor sen så råka jag på något underligt sätt få en moppe över stortån, lyckades ställa moppestödet på tån med hela moppens vikt.. AjAj säger jag bara ! Trodde först tån var bruten.. Blev blånagel direkt.. Efter några dagar så började tån att vara så ringde VC & fick en tid 5 min efter jag ringde. Visade sig att det var en infektion i hela tån. Så nu käkar jag antibiotika. Har några dagar kvar bara. Förstår inte hur jag lyckades?

Marre kom förbi förut för att lämna Kelly, blev att hon blev kvar ett tag, gick till affären & handla lite gott, så vi har legat i soffan & degat :) Alltid lika roligt när hon kommer :) Hon åkte för en lite stund sen & inte är Kelly hemma :P Marre tog med sig henne igen :)

Nu blir det en dusch & sedan tv..

Peace


You are the one for me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar