torsdag 7 oktober 2010


Dålig uppdatering som vanligt, men har inte haft någon lust att blogga faktiskt, har haft så mycket tankar & så att jag har valt att skriva av mig på papper. Saker som jag ej har velat delat med mig till mina läsare.. Men nu mår jag mycket bättre & kommer förhoppningsvis börja blogga igen.

I tisdags när jag hämtade min prins på dagis så var jag en STOLT mamma! Rasmus hade nämligen kissat på pottan på dagis :D Han har haft intresset till att vilja sitta på pottan & så här hemma , men det har inte kommit något, förrän i tisdags :) Han & en flicka hade varit tillsammans inne på toan med en dagisfröken & när Rasmus såg att flickan hade kissat så kissade han med! :D Så stolt är jag! Så i förrgår här hemma så både kissade han & bajsade & det har fortsatt med det nu, han går på pottan flera ggr om dagen här hemma & både kissar & bajsar :) Han säger till när han vill kissa & så :) Kan inte vara stoltare! :D

Igår var jag inne i stan på arbetsförmedlingen, mindre roligt. Men sånt man måste göra. Hade med mig Ozzy in för Michelle ville låna honom tills på söndag, så nu är man lite hundledig, skönt :) Men det är tomt här hemma.
Passade även på att gå förbi Sandra en sväng & tog en kopp kaffe & träffade hennes lilla Celine för första gången, vilken sötnöt! :)

Idag händer inte allt för mycket, väldigt tråkigt väder ute, regnar.. Ska väl ta tag i att vika all tvätt efter tvättstugan igår. Försöka även att börja läsa boken jag låna av Michelle igår innan jag ska hämta Ralle.

Lite kaffe & sen börja vika!

1 kommentar: