tisdag 18 januari 2011

Åh, känner en sån ilska inom mig. Vet inte varför!?
Jo, det vet jag visst! Är så jävla trött på alla jävla lyckliga människor med deras äckligt perfekta liv som de skriver om i sina jävla bloggar hela tiden! Eller skriver de bara alla bra saker & utesluter de dåliga ? För hur många människor kan ha perfekta liv? Utan motgångar & all vad ett liv innebär? Alla människor har motgångar. Men tydligen vill väl folk inte skriva om sina dåliga dagar & utan bara om allt bra som händer. Blir så trött på det! Det är en sån falsk fasad så det är inte sant !
Jag vet att jag själv aldrig skriver om mina dåliga dagar & stunder. Det är ju just för att man vill att folk ska tro att man har ett perfekt liv, men jag kan säga att mitt liv är långt från perfekt, inte ens i närheten. Jag har visserligen den perfekta sonen, det är nog det ända som är helt perfekt i mitt liv ! Och det ända jag lever för . Min son.. Han är mitt allt & jag älskar honom något fruktansvärt.. Men visst har han sina dåliga dagar med & vi kan vissa dagar inte alls komma överens. Men dessa stunder hoppar jag över att skriva om , just bara för att jag vill att folk ska tro att mitt liv är perfekt. Men nu är det slut med det . Jag kommer nu mera skriva om allt, precis allt! Både motgångar & medgångar. Och kan ni inte ta det så behöver ni inte läsa min blogg. Jag kommer skriva ner alla mina tankar & funderingar. Allt som kommer i min väg .


1 kommentar:

  1. "Avundas aldrig någon det sken av lycka den har. Du vet inte dennes hemliga sorger."

    Alla vill inte skriva om sina motgångar i livet, det behöver du väl inte vara arg över?
    Och som du föreslår att folk inte behöver läsa din blogg för att du ska börja skriva om allt dåligt som du känner, behöver inte du läsa alla "lycko" bloggar.

    Det är ju din blogg och du skriver precis vad du vill right?
    Hoppas allt är bra med dig.
    Kram

    SvaraRadera