onsdag 16 juni 2010

Dåligt bloggande, I know!


Himla dålig på att blogga, jag vet! Förlåt! Men vem har haft lust att sitta vid datorn när det är så pass fint väder ute? :)
Har väl inte hänt så mycket sen sist. Skolan är nu slut, så nu är man arbetssökande. Har sökt ett antal jobb så jag hoppas på svar :) Min älskade sambo har börjat tatuera & det går riktigt bra :D Många nöjda kunder :) Är själv en av dem ;)
Nu har alla kattungarna flyttat också, den sista flytta idag. Känns lite tomt här hemma, men är ändå glad över att alla har fått sig bra hem.. Nu blir det inga mer kattungar hemma inte, smulan går nu på p-piller & efter sommaren blir det att kastrera henne.
Juste, vi har ju fått oss en ny familjemedlem, en liten kanin :D Jätte sööt! Så idag ska jag & Täzze ge oss på att bygga en utebur till henne, känns så dumt att ha henne inne när möjligheter finns att hon kan vara ute :) Får hoppas på att resultat blir bra!

Min älskade prins har nu blivit korthårig, tog rakapparaten häromdagen & raka av honom håret. Hur sööt som helst blev han !

Lägger upp lite bilder, bilder säger ju mer än tusen ord som man brukar säga ;)
Ska även försöka bli bättre på att blogga!



Nya frisyren


Klippning pågår :)


Gizmo

Lite pyssel :)

Älskade Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar