lördag 19 juni 2010

Redan helg

Gud, vad fort veckorna går nu ! Redan helg :)
Idag har det inte hänt så mycket förutom att grannen var & knacka på imorse & frågade om vi äger en gul liten kanin, jaa svarade jag lite frågande. Hon svarade då att den sprang runt på baksidan, hade varit inne på hennes tomt. Så det var bara att klä på sig & ut & jaga kanin. 40 min tog det att få tag på henne! Något förbannad, ohyees!! Jag som trodde att min bur ÄNTLIGEN var rymningssäker, men icke! Så nu blir det till att fixa hönsnät & sätt ÖVERALLT !
Nu i efterhand kan jag inget annat än skratta åt saken, måste ju sätt riktigt snygg ut när jag sprang runt ute på baksidan helt nyvaken & svärandes! :) HAHA !
Efter kaninjaget blev det frukost & städ. Har inte hänt så himla mycket idag, mest bara tagit det lugnt. Mickis, Täzza & Bella har varit här :) Alltid trevligt med besök :) Tobbe har även gaddat idag :) Min älskade mamma var förbi förut, hon har köpt en jätte snygg svart jacka till mig ! :D Tack älskade mamma !
Juste, min älskade prins skrota på baksidan förut idag, skrapade upp lite på sidan av ansiktet. mammas lille plutt. Och några timmar senare händer samma sak, fast på framsidan & på andra sidan av ansiktet. Men som tur var så slog han sig inte så hårt, grät en liten stund sen var det över :)
Nu ikväll har jag, lillasyster Mickis & Täzza haft tjejkväll här hemma , är nämligen karlledig tills imorgon :D Så vi har passat på att tjocka oss & titta på film :)
Jag & Täzza tog även en tur på inlines med Kelly förut :) Kelly BARA älskar att få springa! :)

I natt sover Mickis här.. Länge sen lillasyster sov över :)


På högersidan syns det lite efter skrotningen

1 kommentar:

  1. Ä han lika vinglig som sin mor när hon har fått i sig lite,haha..=O)
    Love u all..<3<3

    pussar å kramar..=O)

    SvaraRadera