tisdag 9 november 2010

2 år !





Torsdag den 4 november fyllde min prins 2 år ! Fy vad tiden har gått fort!
Dagen var helt underbar, med familj & vänner :) Många fina presenter fick han :) Även jag blev firad även fast jag inte fyller förrän på lördag (13/11) :)

Satt häromdagen & tittade igenom alla mina bilder & filmer på datorn, hittade då en film när Ralle tog sina första steg! Åh, kärlek säger jag bara!

Prinsen är nu på dagis & Tobbe åkte precis in till stan, skulle fixa med lite saker. Och själv sitter jag här , har precis fixat min design på bloggen, blev väl sådär. Men det får duga :)
Snöar gör det idag med! MYS!! Men fy vad kallt & blåsigt det var när jag var ute med Ozzy, burr.

Samla lite kraft & ta tag i sysslorna här hemma!









På sin 1 årsdag!


På sin 2 årsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar