torsdag 11 november 2010





Imorse vaknade prinsen vid 06.00, trodde jag skulle vara mycket tröttare men inte. Kände mig riktigt utvilad ! :) Låg i sängen & myste & tittade på barnkanalen.
Lämnade honom på dagis vid 9 & efter det blev det en långis med Ozzy :) Riktigt skönt att gå en rask promenad på morgonen. Sen har jag inte gjort så mycket idag, plockat & donat lite här hemma, som vanligt. Ska snart ta mig något att äta & sedan vid 2 är det dags att hämta prinsen :)
Har suttit lite nu på förmiddagen & pysslat :) Blev riktigt nöjd, gjorde 2 tavlor med kort på Ralle :) lägger upp bilder.

Igår var jag som sagt & handlade med Maria :) Blev även en sväng förbi Erica & hälsade på min lilla Zebb, snart 5 veckor gammal :D Längtar ännu mer tills han kommer hem nu. Vilket litet charmtroll!

En kopp kaffe & macka nu ! :)



Zebb 4½vecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar