måndag 18 april 2011

Måndagkväll & jag sitter i soffan med datorn i knät. Är nu i Ljungsbro igen. Usch, tycker verkligen det är tråkigt. Tråkigt att vara ifrån mitt hjärta. Men han har varit här en stund nu på kvällen iaf :) Kom & lämnade datorn, fick nämligen hem min CD-room skiva jag beställt :) Så har suttit lite med den. Sitter nu & tittar på en Unge i minuten samtidigt som jag skriver här :)

Dagen har idag spenderats med lillasyster Jenny på jobbtorget, varit där på Infomöte. Kommer börja där den 2 maj. Inte det roligaste som finns med det måste göra. Men roligt iaf att Jenny & jag kommer gå där tillsammans :) Roligt när man känner någon iaf :)

Gud, vilket härligt väder det har varit idag! Helt underbart! Har dock inte spenderat så mycket tid ute. Blev att vara ute en sväng på morgonen med Ralle innan dagis, lämnade honom senare idag med tanke på att jag skulle iväg. Sen nu på eftermiddag har det inte hunnits, hämtade Ralle vid strax efter 4 & då var det hem & laga mat. Sen däckade min älskade prins i soffan. Helt slut efter dagen. Själv har jag städat & avnjutit en kopp på baksidan :)

Är fruktansvärt trött idag, men det har nog med värmen att göra, blir nog sängen för min del när programmet är slut.

Imorgon vet jag inte vad dagen har att bju på. Hoppas iaf på lika bra väder som idag!


Ha en fortsatt bra kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar