onsdag 13 april 2011



Några dagar sen jag skrev. Blev aldrig skogen sist, utan vi tog Valla istället :) Blev en stund där & sedan åkte vi till Ljungsbro & hämtade upp Mickis. Blev tacos & film på kvällen :) Hon klippte även mitt hår , blev riktigt fint! Så skönt när håret är genomklippt, det både ser & känns mycket friskare ! :) I söndags var vi ute i lekparken & lekte lite med Ralle, sen bar det av till Ljungsbro. Blev en fika hemma hos mamma, morotskaka! Mumma! :D Sen släppte älsklingen av mig hemma, usch . Alltid lika tråkigt att vara ifrån varann. Måndag gjordes inte så mycket, rensade lite i förrådet medans Ralle var på dagis. Igår (tisdag) var jag på Ams & sedan hem . Älsklingen hämtade upp oss strax innan 7 :) Sen blev det bara en massa mys resten av kvällen! Så underbart att vara här igen! Lyckan jag känner med Ronny har jag aldrig känt förut. Är så fruktansvärt kär i denna kille! :)






Håller på & tvättar just nu , ska ta tag i städningen alldeles strax om min ork vill komma. Har även lite att packa upp :) Sen tror jag att Amanda & söta Joline kommer hit :) Gosa bebis lite! :D






Lite kaffe & sen sätta fart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar