tisdag 6 juli 2010

2 veckor







Är nu snart 2 veckor sen det tog slut. Är väldigt tomt här hemma utan min älskade Tobias. Men tyvärr så var nog det här det bästa, för oss alla. Men känslorna finns fortfarande kvar, vilket gör det hela så mycket svårare. Han finns i mina tankar hela tiden. Vi skildes som vänner & vi skulle fortsätta som det, men för mig var det alldeles för svårt, så jag valde att bryta helt. Och även det är fruktansvärt svårt, att inte få prata med honom, veta hur han mår.
Har försökt att göra så mycket som möjligt dag tid, men det är på kvällarna ångesten kryper sig på, det är då saknaden är som störst. Men förhoppningsvis så kommer jag må bättre, så småningom.
Jag älskar dig, Tobias & du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!!






Dagen i dag har spenderats med mamma & Ralle :) Vi åkte till vattenparken som ligger inne i stan. Min älskade prins hade sååå roligt :) Efter det blev det en tripp till Ikanohuset, fick lite kläder av min älskade mamma. så nu har man lite mer sommarkläder :D
Prinsen sover redan, helt slut efter dagen :) Själv ska jag fixa lite här hemma tänkte jag & sedan titta på någon film. Skönt att vara lite för sig själv, har inte varit själv 1 sekund sen allt hände.




1 kommentar: