lördag 10 juli 2010

Suck

Trodde inte att jag kunde må sämre än vad jag gjorde, men det gick visst :(
Nu har du verkligen sårat mig djupt. Trodde inte det här om dig. Trodde verkligen att jag betydde mer för dig, men tydligen inte... Du anar inte hur sårad jag är va ? Du tror att allt är frid & fröjd med mig, men det är inte ! Verkligen inte! Men jag försöker! Jag måste försöka! Jag kan inte gå & vara ledsen hela dagarna när jag har en son, jag vill inte att han ska se mig ledsen. Men så fort han sover, då rinner mina tårar & alla minnen kommer upp. Jag vet att vi inte hade det bra, men jag älskade dig hela tiden & jag älskar dig fortfarande!
Men, som man brukar säga, tiden läker alla sår....

Sitter just nu hemma hos "syrran" i Finspång, har precis varit & badat :) Riktigt skönt i vattnet & Ralle var som en liten fisk i vattnet. Han är solstrålen i mitt liv! Det är han som håller mig uppe! Mamma älskar dig!
Ska snart ta & söva lillprinsen, sen vet jag inte vad som händer, blir väl att lägga sig i soffan & bara dega. Ska faktiskt bli skönt att åka hem imorgon.. Borta bra med hemma bäst! :D

1 kommentar:

  1. fattar heller inte hur han kunde göra så mot dig. skickar lite styrkekramar till dig.

    SvaraRadera