lördag 13 mars 2010

Dålig uppdatering igen, FÖRLÅT!


Nu har jag blivit dålig på att skriva igen, ska försöka att skräpa mig!

Imorse gick & jag Ralle upp vid halv 8, skönt med lite sovmorgon iaf :) Älskling är & jobbar, så duktig så ! :)
Vi käkade bara lite frukost innan vi begav oss ut på en promenad med hundarna & sen vidare upp till Frida & Max :) Barnen lekte & vi drack kaffe. Bestämde oss för att ta med barnen & hundarna bort till kohagen, bäst att passa på när det är så fint väder ute :)
Var nog te 40 min eller så, barnen tröttnade rätt fort på att bara gå runt :P
Så nu är man hemma, Rasmus somnade för en liten stund & själv ska jag ta & städa lite.
Madde & Birk kommer förbi i eftermiddag, ska bli riktigt trevligt :) Länge sen vi sågs!
Även lillasyster Mickis kommer förbi snart :) Hon piercade sin tunga igår & så när hon ringde så hörde man verkligen hur svullen hon var! HAHA! :P

Jag är ju lite efter med filmer & så, känner att jag aldrig riktigt har tid för att se några. Men så nu i veckan så har vi laddat ner en hel del, b.l.a Twilight & New moon. Har kännt att dem filmerna inte riktigt har varit min smak, men gav dem en chans! Och jag blev helt FÖRÄLSKAD!!! Vilka filmer!! Tror jag tittade på Twilight 3 ggr på 2 dagar! :P Helt käär! det skadade ju inte heller att Robert Pattinson är något läcker heller! Vilken karl! :) Längtar till tusen tills Eclipse kommer ut!! 30 juni smäller det!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar