lördag 6 mars 2010

Lördag

Gick upp tidigt imorse då Rasmus vakna av när Tobbe kom in & skulle hämta kläder. Redan vid halv 7 var vi uppe, trött som satan var jag.. Men det gick efter ett par koppar kaffe :P


Frida & max förbi imorse :) Vi drack lite kaffe & lät barnen leka. Lilla Max råkade slå igen dörren på Rasmus, så han fick världens bula & blåmärke i pannan :/ Mammas lilla pojke, såg inte alls fint ut. Men som tur är så har svullnaden gått ner & han har inte kräkts eller något, så någon hjärnskakningen blev det som tur var inte .

Ralle somnade redan vid halv 11 imorse, så när han sov så passa jag på att fixa här hemma, som vanligt! Tvättade lite, diskade & allt vad det innebär.. Vid lunch kom Mickis & Johan förbi. Drack lite kaffe & pratade :) Vid 20 över 1 gick Mickis in & väckte Rasmus & jag ställde mig & stekte pannkakor :DMedans vi åt bestämde vi att vi skulle göra oss lite varm choklad & gå till kohagen med tanke på att det var så fint väder idag :) Så vi packade & klädde oss , gick förbi johan & hämta hans hund Selma som fick följa med :) MYS!

Väl hemma igen så började jag med maten, lasagne. Tänkte att den skulle vara klar tills karln kom hem :) Men han kom hem lite tidigare, men han hoppade direkt i ett bad så under tiden hann maten bli klar :) Var riktigt gott! :)

Nu har jag tagit mig ett bad & snart ska vi ta & se en film :) Har köpt hem lite gott till kvällen med, dipp & grönsaker! :D


1 kommentar:

  1. Ajaj, den där bulan såg inte skön ut alls :( stackarn. Tack så mkt, jaa nu växer det o knakar minsann.. Jesper har förstått att bebisen ligger i magen så han drar upp tröjan o ger den en puss en gång per dag haha.
    Jaa den där astman är inte kul, inhaleringen får inte läkarna göra för Jesper utan det blir jag eller Jocke som får göra det åt dem annars är det krig som gäller haha. Jag hoppas det växer bort bara. Jeppan va bara 5 mån när han fick det o då har inte jag eller jocke nån astma. Så synd om dem när det sätter igång. :(
    Hoppas ni mår bra allihopa? Kram kram // Carro

    SvaraRadera