söndag 7 mars 2010

Vilken härlig dag!

Dagen började med att Tobbe tog Rasmus en stund på morgonen innan han skulle till jobbet, så jag fick sova lite :) Han tog även hundarna första svängen :) TACK, älskling.
Gick & gjorde frukost till mig & Ralle. Messade till Marina & frågade om hon hade lust att komma hit på en kaffe & det hade hon :) Trevlans!
Började plocka lite här, gör man något annat ? :P
Blev kaffe & en massa prat när Marina kom . Rasmus somnade vid halv 11. Passade då på att vila mig lite på soffan. Skönt som få!
När vi båda hade vilat fixade jag lite mat, blev gårdagens middag till lunch, lasagne :)
Messade till Johan & frågade om han hade lust att följa med mig ut med hundarna & Ralle, bäst att passa på när det var så fint väder :) Blev kohagen även idag! Oh, gud vad hundarna tyckte det var roligt att springa av sig! :) SÖTNOSAR! Vi var nog ute med dem i lite mer än 1 timme. Gick förbi ICA på hemvägen. Handlade hem lite saker som saknades till maten :)
Tog oss lite kaffe när vi kom in & jag började med maten. Potatismos(hemmagjort) , köttbullar, broccoli, gräddsås & lingonsylt! MUMMA! Älskling kom nog hem strax efter 16 idag.. Även mamma tittade förbi på en kopp kaffe :) Hon hade köpt ett jätte fint bäddset till Ralle, med ferrari bilar på ! Så nu är han en cool kille när han ska sova :)

Lillasyster Mickis kommer snart, ska sova här i natt :)
Imorgon är det dagis & skola som gäller.. Skönt att min prins är bättre nu :)

Bjuder på en film från idag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar