söndag 5 september 2010


God morgon :)

Idag var vi uppe tidigt, klockan 7 vakna Ralle. Han brukar annars sova fram till 8-8.30 :)

Så vi har ätit god frukost & myst en massa :D Nu sitter han & tittar på Bamse & jag dricker kaffe. Ska snart fixa ordning oss för att sedan gå ut med Ozzy :)

Igår kom Tobbes pappa, bror & en kompis till honom hit. Trevligt :) Tobbe åkte sedan med dem ner till Erica & idag åker de till Borlänge, kommer SAKNA massor!! Vet inte hur länge han kommer vara borta. Tomt här hemma utan honom, är ju så van vid att alltid ha honom vid min sida. Men det ska nog gå bra, förhoppningsvis så kommer tiden gå fort.


Har nog inte hänt så mycket mer i helgen. Bara tagit det lugnt. Varit ute med Rasmus & lekparken, bäst att passa på medans vädret fortfarande är bra.


Nu har jag satt ut min älskade Kelly på foder hos Marre. Saknar henne, men det var det bästa. Kände att hon ej var rätt hund för mig, lite för vek för mig. Gick inte träna med henne, hon bara la sig ner. Men hos Marre har hon det jätte bra :) Kelly BARA älskar Marre! Så det känns jätte bra :)


Ta & fixa sig & sedan gå en sväng :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar