måndag 20 september 2010

Har även denna helg passerat. Sitter & dricker kaffe, varit & lämnat Ralle på dagis & varit ute med Ozzy :) Samla lite energi så man orkar fixa ordning lite här hemma..

Helgen har varit toppen! :) I lördags var jag på middag hemma hos Marina, blev 3-rätters! åh, vad gott det var! Förrätten var en liten macka med skaldjursröra, varmrätten var skaldjurslasagne & efterrätten var en syrlig sak! :) haha! Varmrätten var så himla god! Räkor, kräftstjärtar & lax ! Mumma! :D
Efter middagen gick vi en sväng till hundgården med hennes schäfer, helt förälskad blev jag i henne! Gud så fiin! :) Sen när vi kom in tog vi en promenad med hennes andra vovvar, sen blev det thé & en massa snack! hade riktigt trevligt! :) Tack så hemskt mycket för en kalas kväll! :)



Igår, söndag, fick jag ett ryck här på morgonen, bytte gardiner i köket & sen blev det en storstädning :) så himla skönt det man är klar! :)
Sen vid 4 gick jag & Ralle hem till mamma på söndagsmiddag, lasagne & till efterrätt blåbärspaj :) Under tiden vi var hos mamma så var Tobbe i skogen & plockade svamp, nästan en hel ica kasse :) Så när Ralle hade somnat på kvällen så var det bara att rensa & förvälla, tror vi har svamp så vi klarar oss till nästa år! hah! :) Tobbe är ute i princip varje dag & plockar & det är jag som åker på att rensa & förvälla :P haha





Max & Robbin var förbi en sväng igår med, så söta Ralle & Max var igår, låg & gosade ner sig i Ralles säng! Gullungar säger jag bara!



Försöka ta tag i morgonsysslorna, sen blir det att gå till affären för att köpa hem ingredienser till baket idag! :) Gifflar fyllda med ost & skinka! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar