söndag 12 september 2010


Måste först & främst tacka min älskade lillasyster Mickis för min otroligt fina design! Tack gumman! :) Besök gärna hennes blogg , http://www.mikaelajosefine.blogspot.com

På förmiddagen idag hade jag inte mycket knot i mig alls, helt seg! Gjorde de vanliga sysslorna, sen satt jag med Rasmus i hans rum & lekte med bilar :)
Men efter att Rasmus hade vilat, då kom min energi! Har städat badrummet från golv till tak & sen har jag rensat i köksskåpet & tvättat mattor :O Har även varit ute med Ralle i lekparken en sväng, gick & plockade ekollon tillsammans med Frida & Max :)

Nu på kvällen har Tobbe varit hos Larry & jag & Rasmus har myst i soffan framför Tarzan :) Passade även på att ta en långsväng med Ozzy .

Ska alldeles strax ta mig en dusch sen blir soffläge med Tobbe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar