torsdag 9 september 2010



Länge sen jag blogga nu. Veckan har gått fort, vilket alla veckor gör nu för tiden.. :)
Imorgon kommer Tobbe hit igen :D Yeeey! :) Mysfaktor 100! Saknar honom riktigt mycket nu faktiskt.
Imorgon åker jag, mamma & Ralle in till morfar, bjuda lille gubben på lunch :) Länge sen jag var hos honom nu, usch får dåligt samvete. Borde egentligen vara där mycket mer än vad jag är .

Igår var vi i skogen en sväng, packade lite matsäck & så :) Riktigt mysigt.. Rasmus gick runt i skogen med en macka i handen hela tiden & Ozzy sprang runt med pinne, som vanligt :) Riktigt skönt var det att komma ut lite :)


Idag har Ralle varit på dagis & under tiden har jag städat & donat som vanligt. Gick även en långis med Ozzy. Riktigt duktig har han blivit nu när man är ute. Lyssnar direkt när jag kräver något av honom, vilket gör det så mycket roligare att gå ut med honom :) Han är bara föör söt när vi ska sova! Han & jag delar huvudkudde hela nätterna, har gjort det hela veckan. Lilla pluppis.


Har nygligen kommit upp ur badet, riktigt skönt :D Så snart blir det sängen för min del, börjar bli riktigt trött.


Bjuder på några bilder från veckan :)


Godnatt alla !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar