tisdag 14 september 2010


Usch & fy vad trött jag var i morse, ville verkligen inte gå upp! Ville ligga kvar under mitt varma täcke, men icke. Min älskade son kom & väckte mig i morse & skrik "böjja" (blölja) . Så det var bara att slå upp ögonen & byta :) Gick upp & satte i gång en kanna kaffe & fixade frukost åt Ralle. Satt framför tvn i morse & tittade på barnprogrammen. Sen helt plötsligt var klockan halv , blev lite stressigt. Lämnar nämligen Ralle på dagis vid 9. Men vi hann :) Åh gud vad ledsen han var i dag när jag lämna honom :( Men det som känns skönt är att han slutar gråta så fort jag väl har gått.
Det enda han tjatar om här hemma är "agis" (dagis) , men sen när vi väl kommer dit så blir han bara ledsen, hoppas verkligen att det bara är en period som snart går över :)

Efter dagis lämningen blev det en promenix med Ozzy, han hänger med till dagis varje gång :)
Så nu sitter jag här & avnjuter en kopp kaffe & hoppas på att man blir pigg snart så man kan ta tag i morgonsysslorna. Har en maskintvätt att hänga med.

Se om man kan få liv i karln som ligger & sover än :)

3 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen blev :) Hoppas allt är bra. Kram

    SvaraRadera
  2. tack så mycket :) allt är bara bra med oss :) hur är det själv? Kram

    SvaraRadera
  3. Tack bara bra! joo du ska något som heter statistik på instrumentpanelen, där ser du hur många som besöker varje dag, mån o vecka.
    Kram

    SvaraRadera