söndag 14 februari 2010

Alla hjärtansdag!

Fick sovmorgon idag, men inte var det av min kära sambo utan av min son, han vakna vid 8.00 idag :) Var sköönt :D Gick upp & fixa frukost & så :)
Gick sen ut med hundarna.

Sen gick jag & Frida & barnen till ICA, handlade hem lite fika tills mamma skulle komma :) Vaniljhjärtan & Valentinhjärtan! MUMS!

Käkade lite lunch & sen tog Ralle en liten tupplur, passade då på att städa här hemma. Tvättade lite med :)
Sen kom mamma, Mickis & Johan hit. Fikade & jag kan lova att det var gott! :D hehe.
Sen bestämde mamma & jag att vi skulle gå ut lite så Ralle fick leka :)
Tog med hans pulka & vad söt han var när han drog den! :D Mammas pojke!

Fick jätte fina alla hjärtansdag presenter av min älskade, en jätte fin ros, Per Morbergs kokbok som jag har velat ha jätte länge & ett jätte fiint kort! :D Jag älskar dig, Tobias!

Imorgon åker Tobbe till Borlänge, usch. Kommer bli tomt här hemma! Men som tur är så kommer han hem till helgen :)

Imorgon kommer mamma hit, ska bjuda henne på lunch & sen färga hennes hår :)




...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar