lördag 27 februari 2010

Lördag kväll

Idag har man haft fullt upp här hemma :)
Började dagen redan vid halv 7, ingen sovmorgon här inte :P
Blev en ordentlig lördagsfrukost med ägg & allt ! :)
Sen klädde jag på lilla Ralle för att sedan ta en långpromenad med Kelly :) Var riktigt skönt ute, tråkigt bara att det skulle vara så dimmigt.
När vi kom in så fick Rasmus bada & då passade jag på att göra rent badrummet från golv till tak :)
Sen var det dags för lite lunch & efter det gick både jag & Rasmus & la oss, blev lite trött :P
Mamma ringde & väckte mig & sa att hon & Peter var på väg hem hit, trevligt :) Gick upp & satte på kaffe. Även Mickis & Johan kom hit.. Mamma hade köpt en bok till Rasmus på rean, den var riktigt uppskattad av prinsen! :D
Efter fikat åkte mamma, Peter & Mickis hem. Och jag & Johan började planera vart jag skulle sätta mina hyllor jag köpte igår på IKEA . Han hade med sig en slagborr & allt som behövdes! TACK!
Tog ett tag att få upp hyllorna, men resultatet blev kalas!

Tessan & hennes son Jesper kom förbi också :) Blev att käka pannkakor & bara umgås! Riktigt trevligt.
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, tagit mig ett bad. Ska nog ta & se en film innan sängen om jag nu inte fastnar vid datorn, som jag brukar göra :P

Igår var jag som sagt på IKEA med min kära lillasyster Jenny & hennes dotter Saga :) Och Rallekalle såklart med :) Blev att luncha på chili. mumma! Även Linus kom för att joina oss, trevlans :) Blev en hel del shopping, hyllorna, en massa ljus, ramar, en mössa till ralle, strumpor, bh & lite till :P Köpte även hem lite gott till kvällen :) Mickis kom för att ha tjejkväll, men vi blev visst 4 st tjejer istället för 2 . Erica & Vonkan titta nämligen förbi också :) Drack kaffe & snacka en massa, var riktigt trevligt. Blev dock liite sent :P

Imorgon blir det hem till mamma för att äta middag :) Storebror är ju hemma nu med :)
Och på måndag kommer min älskade sambo hem! Åhh vad jag längtar!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar