torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Fick ju som sagt mitt sofföverdrag & fotöljöverdrag i tisdags & det passade! :D Blev skit bra, men dock blev det liiite för grått i vardagsrummet, så nu det blir att inhandla prydnadssaker i vinrött :) Lite ljusstakar & sånt :) Ska även köpa 2 glashyllor & ha på fondväggen då vi inte har något alls på på den & det ser verkligen tomt ut!

Nallie, Mojje & Melwin kom även hit i tisdags :) Vad trevligt :D Lånade hennes kamera lite & tog lite kort på djuren, men självklart när jag höll på som bäst så dog ju batterierna :( Ska be henne skicka över de bilder som blev bra :P

Lämnade Ralle på dagis idag & det gick mycket bättre ! Han grät bara i någon sekund & det känns skönt! :) Han & dagisfröken Åsa vinkade tillochmed till mig i fönstret & det har inte hänt förut :) Han bara skrattade! :)
Efter lämningen så gick jag hem till mamma & åt frukost :) Sen åkte vi in till Maxi & handlade inte.

Ska alldeles strax gå & hämta hem min lilla prins <3>



..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar