lördag 13 februari 2010

Lördag

Igår blev det filmkväll här hemma. Mickis & Johan joina oss :)
Hade det riktigt trevligt, såg en grymt bra film! Men kommer ej ihåg vad den heter (A).
Kvällen blev inte allt för lång vilket var tur, för min älskade lilla prins vaknade redan vid 6.00 imorse! Ingen sovmorgon här inte! Men imorgon då får allt min kära sambo gå upp :P

Idag har man inte gjort allt för mycket. Frida, Max & Robbin kom hit förut, drack kaffe & barnen lekte :)
Sen har Mickis & Johan varit här..
Jag tog mig äntligen i kragen & städade Ralles rum, som såg förjävligt ut rent ut sagt! Passade även på att möblera om :P Blev faktiskt nöjd med det :) Ska bara sätta upp lite mer på hans väggar :)

Har tvättstugan ikväll, väldigt roligt lördagsnöje ;) Jag & Frida har tydligen en tendens till att sätta upp tvättid just på lördagar :P
Men det behövs tvättas, det gör det ju alltid! Håller på att tvätta alla karlns kläder då han ska åka till Borlänge på måndag & vara borta till fredag. Kommer sakna!! <3

Imorgon är det AllaHjärtansDag! <3
Tror mamma skulle komma förbi en sväng & ta en kopp & träffa Ralle lite :)


Tänker på er gumman! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar