onsdag 17 februari 2010

Onsdag


Min älskade Tobias åkte som sagt till Borlänge i måndags, och det är väldigt tomt här hemma utan honom. Han skulle komma hem på fredag var det sagt, men när jag pratade med honom idag så sa han att han skulle komma nån gång nästa vecka. Dem skulle tydligen åka iväg & fiska i helgen. Får alltså vara utan honom längre än vad jag trodde :(

Idag efter jag lämnade Ralle på dagis gick jag förbi Maria & Niklas. Dem bjöd på frukost :) Usch, känns så hemskt att se dig såhär gumman.. Men du ska veta att jag finns här & kommer alltid att göra! Som jag sagt tidigare så kommer min dörr alltid stå öppet,både för dig & Niklas! Jag finns här 24/7!! <3

Efter jag varit hos dem så kom mamma förbi & vi åkte in till tornby, blev en sväng till Maxi, sen till Stadium där mamma köpte ett par gummistövlar till Ralle <3>

Nu har man precis varit ute med Kelly. Träffade Frida, Maria & Ozzy. Lät hundarna leka av sig lite så nu är lilltjejan helt utslagen här hemma :) Och för min del blir det snart en film tänkte jag :)Tittade på Patrik 1,5 igår! HAHA! Riktigt bra film.. Blev dock lite sent för min del, kom i säng efter 12 så imorse när klockan ringde vid halv 7 så var jag helt dööd!!

Ta något att äta & sen blir det film :)
Natti!



Nya stövlarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar