torsdag 11 februari 2010

Torsdag kväll

Var som sagt & hämtade min lilla prins förut :) Så han såg ut! Dem hade på förmiddagen målat med fingerfärg & vet inte riktigt vad han hade gjort men färg hade han i ansiktet! Hela näsan, i näsan! :D Men roligt hade dem haft det iaf! Fick med mig ett grönt papper hem som vi ska klistra dit bilder på nära & kära, familjemedlemmar & dem som finns i hans liv.. Så ska han ha den på dagis & kunna titta på & så :) Dem berättade även att denna vecka har varit mycket bättre än förra, då han hade varit lite kinkig & ledsen. Men denna vecka har han varit en solstråle! Förutom då han lämnas. De har tillochmed börjat kalla honom för "Emil" (i lönneberga) då han har börjat hitta på hyss & sånt! :D HAHA! Blir så glad att höra att han trivs! :) Tog sin lilla tid att hämta honom då han inte ville gå hem :) Tänk om han kunde vara så på morgonen istället? :D

Gick & mötte upp mamma vid hemköp, hon hade köpt en ny pipmugg & duschcremé till Ralle :) Söötis mamma! <3>
Sen blev mat för våran del & efter det tog jag & Rasmus ett bad :)

Och nu sover han sen 30 min tillbaka :)

Tobbe är uppe hos Frida & Robbin & tittar på film & jag sitter & väntar på Vonkan :) Dricka lite kaffe & snacka en massa skit som bara vi tjejer kan! :D


Min älskade lilla Kelly ! <3

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar