måndag 22 februari 2010

Måndag

Ledsen för dålig uppdatering, men har legat magsjuk nu i helgen. Har inte haft ork till något. :/
Idag mår man iaf lite bättre, men nu har man dock blivit förkyld istället.. Har en genom förkyld liten pojke här hemma också, kan ju varit han som har smittat sin mamma. Rasmus fick vara hemma från dagis idag, dels för att jag har varit magsjuk, kan ju vara så att han bär på smittan & sen att han hade feber igår kväll. Men idag har han ingen feber iaf, vilket är skönt :)
Idag har Mickis varit här hela dagen, har ätit lunch ihop & bara umgåtts :) Alltid lika trevligt när lillasyster är här :)
Har även städat & tvättat idag, vilket man inte har orkat i helgen.. Och det behövdes städa kan jag lova, har inte gjort ett handtag här hemma sen i fredags :P Men nu är det rent & fint igen :D

I fredags var Maria här, vi käkade tacotårta & en massa chips & glass! :D Var riktigt trevligt :)

I lördags gick jag, Ralle & Kelly upp till Frida, drack kaffe & lät barnen leka.. Kände redan då att magen kändes lustigt. Gick hem & la Ralle, gick även själv & la mig, sen blev jag sängliggandes. Sprang mellan toan & sängen lördag-söndag.
Tack Frida för att du hjälpte mig med Kelly hela dagen igår!! :)

Nu dricker man lite kaffe, har precis ätit mellis. Ska snart ta & klä på Ralle för att ta en sväng med Kelly :)

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar