onsdag 24 februari 2010

Onsdag

Har precis satt mig med en kopp thé, prinsen sover sen ungefär 1 timme tillbaka :)
Idag fick han gå till dagis, vilket han tyckte var jätte roligt! :D När jag kom & hämta honom förut så brydde han sig inte ens om mig, känns så skönt att han trivs! :)
Han hade ritat en teckning idag :) Jätte fiin var den.
Själv har jag städat, som vanligt, & så har jag pluggat en hel del med. Ska fortsätta att plugga om en stund tänkte jag.
Mickis kom hit förut, käkade lite lunch & bara umgicks :) Hon, mamma & Johan åker till Göteborg imorgon för att hälsa på min storebror Raymond. Och han följer med tillbaka hit på fredag! :) Ska bli roligt att träffa honom igen, har inte träffat honom sen i julas.

Pratade nyss med min älskade sambo, saknar honom något enormt! Han kommer inte hem imorgon, utan på måndag :( Det blev inget fiske före helgen, så de ska tydligen ta det den här helgen istället. Varit ifrån varann i 2 veckor snart & det känns ! <3 Sist vi va ifrån varann var i somras & då var han borta 1 vecka. Är ju så van vid att alltid ha honom vid min sida så det känns helt fel. Men tur är ju att jag har min solstråle iaf! Rasmus <3

Fick en kartong av Frida förut som jag ska fixa till Smulan. På något vänster :P Den var rätt stor så jag kommer nog få plats med en bädd därinne. Men frågan är vart jag ska ställa henne så att hon & kattungarna sen får vara ifred från både hundar & barn. Funderar på sovrummet.
Kommer nog på något :) Bild på resultatet kommer sen :)


Min älskade Kelly!

1 kommentar: